En Dejt...



Hej bloggisar!

Nu åker jag på dejt med min darling.
Vi åker till en stad där det händer väldigt mycket den här helgen. Presidenten ska tala till folket, Håkan Hellström ska ta ton men jag och A ska ägna mesta tiden åt varandra.
Mysa, äta, dricka och titta på folklivet. Natten ska spenderas i en hotellsäng och vi ska njuta av en god frukost på tu man hand.
Ibland är livet bra toppen va....!

Kram PIllan


Åhhhh! Vad underbart!!!! Och sååå avundsjuk!!!! Ha en riktigt mysig kväll och natt och frukost!!! Det är du värd!!!! Och du! Du ser super snygg ut!

Kramis

Snygging!!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se