Hej från soffan...



Fredrik Pauluns Hallon & Granatäppeljuice blandad med fruktsoda och is, Yummie!

Ligger framför tv:n och slappar, det är ju ändå fredag:)

A åkte precis iväg för en golfrunda, Fillan dräller runt med kompisar och Nikki har tagit upp kampen med John Blund...
Själv har jag dragits med huvudvärk hela dan så jag känner mig mest mosig (tror vädret har slagit ner i mitt huvud...)

Har lite beslutsångest inför morgondagen: Gå eller inte gå.. och om jag bestämmer gå ska det bli 1 mil eller 1,9 mil...
Det är nämligen ett jättefint lopp eller vad man ska kalla det i morgon lördag. Jag brukar alltid ta det rätta långa men om vädret är som dom lovar vet jag inte om jag vill alls... Jag sover på saken!

Ha en fin kväll//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se