Långa listor



Morning

Sitter här och skriver låånga listor över saker som ska inhandlas under morgondagen. Det behövs mycket saker till ett stort hus.... väldigt mycket!

Surfar runt på IKEAs hemsida för att skriva upp lite artikelnummer och "lustiga" namn. Bland annat dessa ska få flytta hem till oss, Musik, Ingolf, Mulig, Aneboda, Foto mfl:)

Vi slänger på släpvagnen och åker en sväng i morgon efter lunch. Men det kommer antagligen att bli en till tur redan på söndag. Som sagt mycket som ska inhandlas...



Denna sväng är det mest stora saker som garderober, ny säng till Filippa osv. Tänk bara allt "lull-lull" som kommer till senare...
Men det får man ta lite eftersom och känna sig för lite grann.
Kul är det i alla fall och det blir helt underbart att få det nytt och fräscht:)

//PIllan


Skitroligt att få handla en massa nytt till huset!

När var det inflyttning?



Min fina långklänning inhandlades från HM förra sommaren! Jag tokgillar den oxå!



Kram!

Hoppas det gick bram med shoppingen, det är ju alltid slut nåt då vi är på IKEA vi måste dit i nästa vecka en sväng. Iste som man gör själv är godare, ska testa nåt nytt te imorgon. kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se