Lilla bus kan G Å !



Hej Bloggis

Måste bara få berätta att lilla fröken bus har tagit 5 steg utan stöd! Jag tror även att hon själv blev väldigt förvånad... ;)
Dom brukar ju bli väldigt nöjda när dom kan börja gå själv, men jag tycker faktiskt inte att Nikki har varit speciellt missnöjd med att bara krypa...
Filippa var otroligt ivrig och kunde gå redan vid 10 månader!
Men runt året tycker jag är alldeles lagom för Fillan ramlade och slog sig jämt och ständigt då hon var så liten!

//PIllan


Gud, vad kul att skruttan har börjat gå lite smått!

Själv så var det en fröjd för mig när Isac började knalla omkring. Innan drog han mest mig i benen hela tiden!



Kraaam!

Duktiga tjejen!!! Svärmor (även BVC-sköterska) tror att Charlie går till sin 1-årsdag, men jag undrar det...Men man vet aldrig med dom små, och han har ju nästan 1,5 månad kvar att träna :-)



KRAM

Grattis till lilla Nikki, det är ju faktiskt en rejäl milstolpe i en människas liv om man tänker på det :-)



Hoppas att ni alla haft en skön dag, händer det något roligt hos er imorgon?



KRAMAR



PS. Det är samma syster (har "bara" en samt två bröder), blir alltid så inspirerad när jag är hemma hos henne för hon är jätteduktig på inredning samt att hon är sjukt effektiv vilket jag försöker mig lära av ;-) Så hon omnämns här på bloggen då och då, det gör även min ena bror faktiskt för han är sjukt bra på att laga mat så honom snor jag också tips och idéer av :-) DS.





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se