Ny kompis



Nikki har en ny liten kompis som flyttat in...



Heffaklumpen i egen hög person;)

Söndag kväll och snart knackar en ny vecka på dörren!

Är allmänt trött och seg idag. Kan bero på att lilla skrot väckte oss 04.40 i morse:/ 
Snälla håll ut lite längre i morgon bitti e du snäll!
Måndagen ska tillbringas på Bauhaus, Byggmax och IKEA så krafter behövs.

see ya//PIllan


Haha ja! Vi har löst det med större portioner välling vid läggdags o hon har sovit hela natten två gånger i sträck. Vaknade dock vid 4 inatt men det är helt ok ändå. :P håller tummarna för inatt. Jag är så daltig att hon säkert känner av det o kör därför med mig. Men jag är beredd på strid nu.

Underbart att din lilla sover nu! Hoppas att det håller i sig. Hur har ni löst det hela? Kram

Åh himmel det var en tiiidig morgon,

hoppas lillan sover någon timme längre i morgon.



Hoppas ni mår väl

Kramisar Anna





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se