Pillan "playar" och packar



Älskade pioner, underbara i alla färger tycker jag!

Jag, Nikki och Filippa begav oss till playan efter lunch idag. Härligt tyckte mamman och stora dottern men liten...
Nej detta är inte hennes melodi. Gnällde så snart man närmade sig vattnet?!
Sanden var OK en stund men inte resten.
Herregud detta är verkligen pappas flicka när det gäller sola, bada och "pina colada"...

Så när Fillan ville hänga med mormor och morfar på våran ö så gick vi hem till trädgården i stället och där är Nikki nöjd som fisken i vattnet;)




Nu på sena eftermiddagen har jag börjat packa några lådor och kört upp till huset. Det börjar så smått dra ihop sig!
Ja det är inte klart men skönt att börja köra upp saker som man ändå inte behöver. Ska förhoppningsvis börja fylla upp garderober i morgon med typ vinterplagg.
A är för övrigt där just nu och sår gräs.

Ha det gott//PIllan


Härlig blogg:0))

Kul att jag hittade hit!!!:0)

Kram från gabriella

Hoppas det går bra med gräsodlingen det brukar vara lite pill med det för att få det bra. kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se