Smygöppnar dörren...











Hej Bloggis

Ni förstår att det kliar i hela kroppen i väntan på F L Y T T!!
Bjuder er på en liten sneak på några detaljer från huset idag. Visst är spisen helt underbar....
Jag vill inreda nu:)

Ha d//PIllan


Det ser så fint ut! Jag förstår att ni längtar.

Kram H

Oh vad härligt! Det är verkligen en häftig spis! Hopas vi får se fler bilder snart! När går flyttlasset?

Ha det bra!

Förstår det!! :-) Gud vad spännande! När är det dags tror ni?



Kram Nina

Spännande värre! Längtar också så jag får se hur fint ni kommer att ha!

Kram!

Charmiga detaljer, spisen är ju bara helt underbar! kikade in här hos dig på måfå och nu måste jag nog titta in igen, det där huset blir jag nyfiken på

Fin blogg! / Sara





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se