Sommarfavoriter



Godaste enklaste snabbaste sommarmaten, sallad med grillad halloumi, vitlöksfrästa kräftstjärtar och bröd!

Härliga fredag

Jag och Filippa har just avslutat en perfekt middag med lagom sälta en sån här varm afton.
A och en kompis ska övernatta på vår ö så vi har tjejmys här hemma:)

Jordgubbar och vispgrädde väntar i kylskåpet och blir saltsuget för stort så finns även chips att tillgå... mmm!



Men just nu sippar jag på en annan sommarfavorit.....



Nämligen denna, LIMETTO med lot´s of ice, bitte;)

Ha en underbar kväll//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se