Tjejkväll





Fredag och jag väntar hem trevligt sällskap!

Det vankas vindrickning och tjejsnack. Jag ska fixa några pajer och sallad,
inget märkvärdigt utan "tadetsomdetblirmat"
Precis som det ska vara på sommaren. Spontana middagar med mys i ljumma natten. Nu har dom ju hotat med regn framåt eftermiddagen men det är i alla fall varmt.

Håll i hatten men i morgon ska det bli badmingtonturnering för mig och A!!!
Tror jag ägnade mig åt detta spel senast i högstadiet!
Nåja det är inget seriös över detta utan det tillhör morgondagens festligheter. Men mer om det en annan dag!

Ha en trevlig afton//PIllan


Ajajaj, jag får träningsvärk i rumpan bara jag hör ordet badminton! Sträcker mig ALLTID i sätet när jag spelar :-)



Hoppas att ni hade det super på tjejträffen!!



Kram Nina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se