Vi kalasar vidare



Idag kom äntligen mormor och morfar hem från Österrike!





Dom hade självklart med sig paket varav ett jättestort som Nikki har roat sig med att klättra upp på och såklart ramlat ner från några gånger...
Det innehöll något som kommer att passa perfekt i Nikkis nya rum:)


Idag har mamma, pappa, Nikki och A äntligen kommit hem igen. Skönt efter allt ont som hänt i världen...
Vi kalasade vidare med fika på balkongen och paketöppning.
Jag och Filippa fick också presenter eftersom dom varit utomlands. Ja inte Nikki och A som bara varit i fjällvärlden för golf!

Det har verkligen varit som tropiskt klimat här de senaste dagarna. Sol, fuktig värme och rejäla skurar följt av sol och hetta om vartannat. Sköt om du frågar mej!

Nu ska jag fortsätta att packa kartonger som är prio nr 1 kommande vecka:)

//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se