Back to work



Slappar en stund på balkongen. 
Verkar som jag har svårt att bestämma mig, sitta åt höger eller vänster.... :)

Oj vad lite sömn det blev för mig inatt!
Var uppe och "bannade" Filippa klockan 00.30 inatt för att hon inte lagt sig ännu. När hon var uppe så kunde inte jag riktigt sova och sedan tog det ytterligare ett tag innan jag somnade. Klockan ringde ju rätt så tidigt dessutom eftersom jobbet väntade!

Det gick jättebra och det var skoj att träffa kollegorna igen. Ska "öva" två dagar till denna veckan för att sedan jobba egna turer veckan som kommer. För er som inte vet det så arbetar jag på Tågtrafikledningen åt Trafikverket:)

Visst är det härligt att sommaren äntligen verkar gjort entré på riktigt. Hoppas hoppas på sol imorgon för då blir det playan!

//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se