Bara en månad till..



Ja bara 1 månad till är jag bebis säger min mamma.
För sedan fyller jag 1 år och då blir jag en "stortjej"
Jag kallas numera Nikki-bus och har fått två stora tänder i överkäken.



Aj aj aj säger mamma ofta nu för tiden ... But I couldn´t care less.... ;)



Jag vill upp och stå och snart kan jag gå för att upptäcka världen



Men oftast är jag bara en lugn och mysig tjej som älskar att bli pussad på♥

Vi älskar dig skruttan//Pillan-Mams


Sötaste lilltjejen! De där små risgrynen är ju bara så underbara!



Kram på er!

Tänk att hon snart är 1 år, känns som det bara var några få månader sedan hon föddes! Så gullig hon är med sina små risgryn i munnen :-)



Ha en fin dag!



Kraaam

Hon är så charmig, Pillan! Ser ut som en riktig busunge.

Kram H

Intressant sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :).





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se