Busy Mama



En Ramlösa-nyhet är smaken vattenmelon. Det svämmer ju över av alla dessa smaker på vattnet nu för tiden men denna är riktigt fräsch och god!

Oj oj vilka härliga sommardagar vi har just nu. Men inte bara solsken, nej riktiga åskoväder drar in emellanåt. Helt OK så länge termometern inte sjunker tycker jag;)

Idag har jag varit igång några timmar redan. Hunnit med att dammsugit och våttorkat lägenheten.
Varit och storhandlat inför morgondagen och en sväng förbi huset för snack med hantverkare....
Busy på grund av morgondagen som innehåller skolavslutning, student och så lite firande av lilla mej framåt kvällskvisten... ;)

Nu mot apoteket "röda näsan" för inhandling av dryck och blomsteraffären för smyckning av lägenhet och student-kille!

Ha d gott//PIllan


Jag tycker inte åskovädret var helt ok den här gången...



Vacker bild på dej o lillfian!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se