Gonna make U dance



Slog till på en skiva igår, det är inte speciellt ofta nu för tiden. Många bra låtar som är användbara på träningspassen i sommar eller kanske på garden-partyt! Min absoluta favorit är Snoop Dogg vs David Guetta med "WET":)

Guess what.... vi sov till 06.20! TACK:)

Idag blir det vägning och mätning hos bvc. En månad sedan sist så det blir spännande att se.
Annars så ska vi packa våra väskor för i morgon åker vi till min mormor. Hon bor i fjällvärlden så det är nog fleece som gäller är jag rädd:/
Antar att det säkert var varmare i påskas än vad det blir på midsommarafton, är inte det otroligt....

I kväll är det jag som ska ha Pump-klassen, så show me your muscles girls;)

//PIllan


sv: ja visst är det är det gott med pannkakor till frukost =)



Trevlig midsommar

/Maria





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se