Midsommarveckan är här





De allra vackraste blommorna finns just nu alldeles runt knuten. Helt underbart med en ny vacker bukett varje dag om man vill!

Måndag morgon och solen visar sig faktiskt, litegrann...
Vet ni nästa måndag då ska jag jobba!! Ja jag ska inte börja jobba jobba utan bara smygstarta med två dagar i veckan ett tag framöver. Sedan blir det helledigt fram till oktober!
Jag tycker det ska bli riktigt skoj faktiskt, saknar både mitt arbete och jobbarkompisar:)

Filippa har en kompis som sover över här och jag såg att vi hade dåligt med frukost hemma. Jag och Nikki ska ändå iväg på en morgon PW så då slinker vi förbi och köper nybakt bröd. Det är man väl värd på sommarlovet;)

//PIllan



Visst är det vackert med sommarblomster! Jag måste nog fixa en midsommarkrans till mig i år igen :-)



Kul att börja jobba lite, jag ser också fram emot starten faktiskt. Vad jobbar du med?



Kram & Gonatt





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se