Nattmara ...



Hålmönstrat var det här!



En billig och fin tunika från HM. Ni vet när man ringer in och beställer och så -Har vi dagens erbjudande en tunika bla bla bla. Ingen katalog i närheten men OK jag tar en sån...! ;) Den här gången var det ett bra köp.


Lördag och solen strålar, tur det för morgonen började redan 04.35 i det här huset...
Dessutom blev det välling och blöjbyte vid två-tiden och sedan kunde inte den här mamman somna om.
Det kommer såna där nattspöken i hjärnan och problemen är näst intill omöjliga att lösa:/

Då var jag Inte glad när liten tyckte det var morgon redan halv fem.... Men ingen ont som inte för med sig nåt gott!! Det blev en löprunda 06.45 och det har nu gjort att jag fått energin tillbaka:)

Idag väntar picknick i solen medans vi ska se på brännbollsturnering. Kvällen sedan blir inte sämre, nä vinklubb är det dags för och den här gången ska även männen få följa med!!

Ha det så bra idag//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se