Sommarnaglar



När det är sommar och man har börjat "bronza"  så tycker jag att man kan sväva ut lite mer med färgerna på fingrar och tår:)
Jag är en stor lover av korall till brännan men för tillfället kör jag med ett gulligt BubbelgumsRosa lack!



Just denna finns i Mavalas sortiment. Superbra med små flaskor när man vill prova nya färger. Även Depend har behändiga små flaskor!

God morgon lördag!

Tyvärr har ju ett lågtryck parkerat sig över Norden nu så den riktiga sommarvärmen har tagit en paus... Men såklart finns det en del att fixa med hemma. Jag ska sätta igång med att baka lite idag har jag tänkt! Gott att ha lite i frysen att plocka fram när det väl infinner sig en strand-dag.

A och hans bror jobbar på i huset hela helgen. Fönsterfodren utomhus ska upp, detta har jag längtat efter. Nu kommer man verkligen att se helheten med fönstren:)

Ha en fin lördag//PIllan


Jag ska snart göra en order på e.l.f. Deras nagellack kostar 15 kronor och det finns massor med läckra färger. "Mango Madness" vore perfekt för dig som gillar korall. Säg bara till om du vill beställa...

Kram H

Jättefint lack, jag blir alltid så avis på alla som kan fixa till fina naglar :-) Själv kan jag inte ens fila en nagel snyggt så jag måste gå på manikyr om jag skall se anständig ut vilket ju tyvärr inte sker speciellt regelbundet... Till hösten skall jag nog börja med förlängningar igen, gjorde till bröllopet och jäklar vad jag kände mig fin när naglarna var så snygga :-) Dyrt och tidskrävande i och för sig men just välvårdade naglar är ju onekligen trevligt!



Hoppas att du har en mysig lördag med ditt bakande, vad blir det för gott?



KRAMAR

Vilken fin färg på lacket.Ha en skön kväll.kram

Supersnyggt lack, måste nog apaefter dig och köpa samma :-)



Hoppas du har en fin lördag med familjen!



Stor kraaaam

jag håller med om de små flaskorna att de är bra annars får man oftast slänga en massa. Ska försöka lägga den färgen på minnet jag har nåt liknande. kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se