Testing, testing...





Såg en liknande frisyr i en tidning så jag tänkte testa.
Denna har jag bara svängt ihop på ett par minuter. Men om man lägger ner lite mer tid på tupering och finare spännen:) så kan man nog få till en snygg valk där bak!

Blir nog bättre om man fixar lite med underarbetet så  "rullen" får mer volym, sen är det bara att snurra in håret till en avlång rulle och fästa med nålar, busenkelt.
Med några blommor där bak har du en finfin midsommarfrisyr!

//PIllan


Jättefin och perfekt midsommarfrisyr!!! Kram!

Gud vad fiiint, kan du inte visa hur man gör :-) Skulle själv kunna tänka mig den fruisyren i sommar! Superfint!



Kramis

Jättefin frisyr!

Jag är så dålig på att göra frisyrer så det blir alltid TOFFS, tyvärr.

Men jag kanske ska göra ett försök :).



Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se