Tips till lilla tjejen





På det inte helt okända HM hittade jag dessa ursöta mini-espandrillos vid senaste besöket. Kommer att bli perfekta på Nikkis små fötter i sommar:)

Morning

Här är vi som vanligt uppe i tid... ingen underdrift!
Skulle så gärna vilja sticka ut på en löprunda men A jobbar på i huset så det får vänta till kvällningen. Annars är jag verkligen anhängare av morgonträning. Älskar att efter ett svettigt pass få ta en dusch och sedan njuta av en god frukost. Men innan passet måste jag ändå alltid få nåt litet i magen annars "säckar jag ihop".

Apropå huset, det blir precis som jag ville ha det runt fönstren, so happy!! Ska fota så ni får se snart:)

Här hemma står tv:n på (barnkanalen) inte för att Nikki direkt tittar men det är så roligt varje gång Bolibompa-draken visar sig/sjunger för då stelnar hon till för att sedan svänga lite på rumpan, så sött!

//PIllan


Inte alltid superskoj att vara uppe före tuppen. Nu har jag börjat ge Hugo ersättning då han vaknar istället för bröstet då så kan jag vila lite mer. Jag har inte sovit många timmar på nätterna sen han föddes. Jättesöta skor, såg liknande till killar men det blev inte nåt köp dennan gång. Hoppas ni får en fin dag! kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se