What a day!












Oj oj oj vilken underbar dag det blev! Även om den var lite stressig emellanåt så kan man inte annat än njuta och ta vara på varje minut av denna underbara sommar-feeling.

Nu har vi avslutat på bästa sätt med goda vänner på balkongen sippandes på några glas vitt. Många fina presenter har jag så klart också fått men dom kan jag visa en annan dag:)

I morgon väntar en dag med hästar....!
Jag ska nämligen på trav hela dan?! Första gången för min del, det blir jag, A och ett par till som åker till Östersund för middag och såklart spel som ska ta oss ur fattigdomen.... ! :)
Wish me luck!

//PIllan


Men guuuud vad fina ni är!!! Så söta allihop :-)



Kram & Gonatt

Håller med Nina här ovan, superfina är ni allihopa!!! Ni skulle kunna vara med i en reklam för Fritidsresor, ser precis ut som en sådan snygg familj :-)



KRAMAR





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se