Godmorgon världen





En liten solstråle som alltid vaknar med ett leende på läpparna:)

Usch min natt har inte varit till belåtenhet och det är inte Nikkis fel! Nej det är en förgrömmad visdomstand som har legat på "tillväxt" i flera år nu och den gör sig ju påmind med jämna mellanrum...
Inatt gjorde den det med besked. Aj Aj svullen och öm är bara förnamnet... Nu har jag  tagit lite Alvedon så nu känns det OK en stund.

Igår kväll kunde jag pusta ut vid 22-tiden för då ringde Filippa och berättade att hon var framme. Hon åkte till Åre för att tillbringa veckoslutet med Final i Lilla Världscupen. På radion varnade dom att man inte skulle ge sig ut på vägen mellan Östersund och Åre och då visste jag att det var just där min Fillan var... Oroligt ehh JA!
Nu är hon i alla fall på plats och vi håller tummarna för lag Medelpad!!

Ha d//PIllan


Hej pernilla! Vet att ni håller på och fixar på huset! Här kommer en jättebra sajt som du kan få lite tips! Styleroom

Lilla gumman vad söt.



Usch visdomständer är HEMSKA!

Är det bättre med tanden?



kramkram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se