Happy Friday



Mina älskade ♥


Hej alla bloggisar, har ni det bra så här på fredagen? Jag hoppas det i alla fall!

Har inget speciellt inbokat faktiskt... Väntar på ett sms som förhoppningsvis erbjuder fikasällskap under dagen:)
I går kväll var jag och tittade på Filippas premiärmatch i fotboll, för säsongen.
Det var invigning av en ny fotbollsplan med värme, så dom spelade på gräs! Matchen var mot killarna i samma ålder så motståndet blev lite för stort. 3-0 till killarna men tjejerna var glada ändå:)

Hela helgen ska tillbringas i slalombacken med tävlingar både lördag och söndag. Men med ett schlageravbrott för mig och Filippa som ska se Andra Chansen på plats i Sundsvall på lördag kväll. Äntligen nåt riktigt skoj att se fram emot!

Ha det riktigt bra i Fredagsmyset//PIllan


Å vilken underbart fin bild på de små!

Så himla fin bild! :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se