Ingen Lust







En ny kudde har flyttat in. Det är den marinblå med små små stjärnor.

Har ingen lust att fixa nåt här hemma i lägenheten. I huvudet så har jag redan flyttat till huset och då känns det inge inspirerande att piffa här hemma.
Jag kör runt med dammsugaren och plockar undan men det är väl typ alles.... Köpte en tulpanbukett i lördags men inte ens det är jag direkt sugen på. Vill spara tills jag kan dra på rejält i huset med nya fräscha blommor och krukor, åh jag längtar!

Nåväl en ny kudde fick jag med mig hem i lördags och då passade jag även på att ta fram lite fler vårkuddar och fixade lite i vardagsrummet. Fint med blått tycker jag, känns sommrigt:)

Ha d//PIllan


Gud så fina kuddar, vart kommer dom ifrån om man får fråga?:)



kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se