Jag har blivit en torris..



Nytt i skönhetshyllan, Batiste torrschampo!



Härlig kokosdoft som får mig att längta ännu mer till sommaren:)

Morning bloggis

Fredagen knackar på och status på oss är fortsatt värk i visdomstand. Dock lite bättre nu... Nikki febrig, hostig och snorig men jag är nästan övertygad att detta hänger ihop med bissingar.

Har alltid varit lite nyfiken på torrschampo, aldrig tidigare provat. Tänkt att vadå torrschampo man vill väl tvätta håret för att få det blött och kunna fixa till frisyren med typ fön eller så.
Men nu när jag bara har rakt halvlångt så är detta ett perfekt "verktyg" mellan hårtvättarna bara för att fräscha upp. Spraya i hårbotten och du får en bra volym igen och det doftar gott. En bebismammas nya bästis;)

Ikväll lovade A att han skulle fixa nåt gott i glaset så jag antar att jag får fixa nåt till tallriken jag då....

Ha en mysig fredag//PIllan


Hm.. låter ju konstigt med torrtvätt liksom. Men ja, mera volym är ju alltid bra =) Man har ju inte en enda liten krok på håret själv.



Ha en trevlig kväll!

Vem håller du på i finalen då?

Här hemma slapp jag fixa maten ikväll, underbart skön ibland! Men hoppas att han fixade något riktigt gott i glaset :-) Ha en mysig kväll!

Oj, det där verkar ju vara nått att införskaffa :).



Vad blev det på tallriken och i glasen?



Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se