Mello-middag





Sallad med pilgrimsmusslor, vitlöksfrästa räkor och grillad halloumi. Smördegssnurror med parmesan och västerbotten.


Mellokväll med tjejerna på middag hos Linda. Mumsigt och väldigt trevligt!
Vin i glasen och inga barn och "karlar" i närheten... ;)

Ja Saades vinst var ju redan tippad men hade hellre sett att vi skickat Danny, men men inte jag som bestämmer. Eric lär väl knappast vinna hela tjottaballongen med tanke på den fördelningen av de internationella jurygruppernas poäng. Det var rätt så spridda skurar så vi verkar ju inte ha någon solklar vinnare....

Måste bara tipsa om efterrätten vi blev bjudna på igår! Citronkladdkaka med vispgrädde. Hjälp va gott....
Bara att stryka chokladen i ett vanligt kladdkake-recept och byta ut mot en citron (skal och saft) Busenkelt:)

//PIllan


Vad gott det ser ut!



Kram

Citronkladdkaka lät ju verkligen smarrigt men jag fattar inte riktigt vilken choklad man skall byta ut??? Skall man inte ha någon choklad (kakao) alls med andra ord, då blir det ju ingen "riktig" kladdkaka :-)



Oj, nu lägger min dator av om två minuter... Stor kram och ha en skön måndag!!!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se