Min vårdoft



Victoria Secrets doft Pure seduction är min absoluta favorit så här när våren knackar på!



Kroppskrämen är helt underbar med lite mousse-känsla. Tyvärr är mitt doftsinne just nu lika med zero, så även smaken. SÅ trist....

Hemma igen i soffan med mysdress och en chipspåse (fast det bara är torsdag...)

Begravningen gick bra men alla trodde nog att jag storbölade pga mitt konstanta snytande och snörvlande.
Nu har även smak och lukt försvunnit men jag ska äta chips ändå:) Vet ju hur gott det är!
Himla trist att åka på sån här dyngförkylning just när man är inne i värsta träningsflytet... Ja ja bara på det igen så snart det går!

Ha d//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se