När jag blir stor...



Herregud vet ni vad jag satt och såg på i min ensamhet på tv:n en lördagkväll??!
Jo balett....
Man fick följa med under en föreställning med Askungen både på och bakom scenen.
Jag är så himla trött på alla dessa Körslag, Let´s Dance, Idol och allt vad det är så jag sappade runt och blev fast i 2:an för ovalighetens skull!

Min barndomsdröm var att bli balettdansös. Jag minns att pappa hade en LP-skiva med Savnsjön och på omslaget var hela ensemblen och denna kunde jag sitta och beundra hur länge som helst...



Men själva balettgrejjen tror jag bottnade i min stora längtan att få äga ett par "tåskor". Jag tjatade och tjatade men än har jag inte sett till några.... Tror inte riktigt jag fattade hur (antar jag) otroligt ont det måste vara att dansa på tå!
Hur som helst kom Filippa hem och jag blev såklart total-dissad i mitt kulturella tv-försök så 4:an åkte på med buller och bång....

//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se