På bar gärning





Här hemma huserar en riktig liten fröken bus numera! Hon har verkligen "fått upp farten" efter att ha varit väldigt lugn och mest suttit still:) Smaka på blommor och dra i gardiner e skoj.

Lördag och en strålande sol plus att vinden verkar ha mojnat, härligt! Vi var inne mest hela dagen igår men när A slutade jobba så var det jag som stack på träning! Så himla skönt att få starta upp fredagsmyset med en timmas svettning:)

A köpte ett superdupergott vin (ska tipsa om det snarast) och jag gjorde färsk pasta med vitlöksfrästa grönsaker, riktigt smarrigt. Till "efterrätt" blev det mörk choklad som även det smakade gott till vinet.

Men sedan..... Stackars A vilken tråkmåns till sambo han har! Klockan 19.30 knoppade jag in i soffan släpade mig in till sängen vid 22-tiden:(

Blev väldigt förvånad i morse då jag såg att Jessica vunnit Let´s Dance det trodde jag inte!

Idag ska jag gå på"tjejdag". Det är en massa kvinnliga företagare som ställer ut, säljer och demonstrerar sina  produkter, typ en minimässa. Sedan finns det en alldeles underbar kakbuffé:) I LIKE!

Kram PIllan


ÅÅÅHHHhh neeej jag som också skulle gå på tjejdagen.....glömde helt bort det. Istället för gott fika, har jag nu stor städade garderober. Trevlig lördag....försök nu vara uppe till 22:-) Lisen

Attans vilka fina kort på Nikki! Vilken liten sötnos hon är!

vilketn sötis du har!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se