PIGG i knoppen TRÖTT i kroppen



Huvudet känns riktigt allert idag:)



Kroppen KÄNNS vill jag lova...

Ahhh träningsvärk fyller min lekamen idag! Instruerade mitt första PUMP pass sedan i April 2010....
Jo ja jag har ju tränat en del pump men ändå. Kul var det som sjutton i alla fall. Känner mig taggad att även köra igång med dessa klasser igen! Igår var det bara ett litet inhopp för ordinarie instruktör var hängig.

Solen fortsätter att stråla från himmlen och det gör ju ännu mer att endorfinerna spritter i kroppen! Såklart blir det ut i solen idag med:)

Nikki har äntligen fått sin spjälsäng uppmonterad så inatt har hon sussat själv utan mamsen....
Det gick ju finemang såklart. En flaska välling på morgonkvisten sedan var hon nöjd en stund igen. Hon vaknar nämligen väldigt tidigt på morgonen.... typ 05.00!! Tur att den här mamman är morgonpigg, fast skulle nog önska att klockan var 06.00 när hon slår upp dom blå. Men jag ser fram emot sommartiden om några veckor för då borde det ju bli så, eller hur?!

//PIllan


Ja jösses varför ska de små vakna när klockan fortf står på 5 för??

Jag var sååå arg på Nicole imorse när hon vägrade somna om.

Men det är lite skönt att läsa att andra har det likadant ;).



Du ser så pigg och fräsch ut!!

Duktiga du som tränar så mycket!

Jag tänker dagligen att jag SKA börja. Men hur går det med det??? haha.



Sv. japp det är en liten dragkedja på cardiganen. Och så är ryggen längre och på armbågarna är det små "mocka"lappar.

Den är skitfin!



Ha en toppensolig dag!



Kram

Du ser så pigg och fräsch ut!



Ha det gott idag!

Du är så snygg Pillan!! Jag vill också vara sådär snygg när jag är 30 nånting;) Ses nå! Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se