Slalom, Sol & Sportlov





Fillan sista biten in i mål sedan var det bara att slänga sig i solstolen och jobba på "goggles-brännan"

Hela söndagen tillbringades i backen för mig och Filippa. A var hemma och hade pappa-mys med Nikki. Det var superhärligt med solen som sken från en klarblå himmel. Kaffe och fika i utomhusluften smakar så mycket bättre, eller hur?

Orkade inte laga någon middag vid hemkomsten så det fick bli grönsaker och dipp denna söndag. Ögonen slog jag igen så snart vinjetten till Solsidan rullade....

Har varit och fotat lite i huset så bilder kommer snart!!

//PIllan


Det ser för härligt ut!!!!!!!!! saknar fjällen vi kunde inte åka i år men nästa år ska det bli av. missa inte en bra tävling http://theperfectwife.blogg.se/2011/march/utkast-mars-7-2011.html#comment



Visst längtar man till liten bebis nu :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se