Till andra sidan



Mår verkligen inge vidare idag.
Men jag måste försöka ta mig i kragen för om några timmar  är det nämligen tänkt att jag ska gå på en begravning...
Det är väl så fruktansvärt jobbigt varje gång eller hur? Men idag ska vi begrava en gammal person som fick leva i dryga 90 år och i stort sett bara somna in. Då känns det faktiskt ganska OK ändå tycker jag.

Min förkylning har verkligen speedat upp i 100 blås nu så jag hoppas att jag inte får nån hostattack eller så i kyrkan. Ska försöka kurera mig nu och hoppas att jag kan komma iväg i alla fall!

//Pillan


Krya på dig och hoppas att allt går bra idag.



Kram kram!

Stackare! Är själv oxå förskyld..... typiskt när man kommit igång med träningen.... Krya på dig och hoppas det gick bra på begravningen!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se