Vårdagjämning



Ja nu kickar vi igång en ny vecka! A är hemma igen och jobbar på kontoret och Fillan är i skolan, som vanligt mao.
Vilken härlig helg vi har haft, solen har strålat och det droppar från taken.
Igår var jag ute med mamma och pappa och prommenerade på isen, helt underbart. Pappa hade gott kunnat stanna hemma för han ser ut som han smörjt sig med skokräm i ansiktet efter en vecka i alperna... *vill också*...
Men själv har jag blivit väldigt sparsam med mitt solande under våren. Förr kastade jag mig ut i en snödriva så fort solen visar sig! Nu är det stora solbrillor och minst 15 spf som gäller, åldern...?

Kvällen tillbringades i gymmet och sedan blev det ett Indoor-pass som avslutning. Så idag känner jag mig stark och ser fram emot en ny vecka!

//PIllan


vilken härlig bild!



Sv: Tack så mycket, är så nöjd med håret. Jag har köpt clips, så skönt att kunna ta av dem när man är lite "less"

/Maria

Vilken underbar bild!!!

Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se