Villa inspiration



Hooly Macarooni vilken villa. Ja vad säger man... Världsklass antar jag!
The beauty ligger utanför Köpenhamn och är redan bebodd:)



Jag VILL sitta och äta frukost vid det här härliga köksbordet.
Öppet, ljust, fräscht & tillsammans med det ruffa matbordet blir det magi!!



Halleluja kolla in den underbara trappan och det Mahognyräcket.... Blir alldeles varm;)

Alla bilder från Sköna Hem

Keep on dreamin´//PIllan


Verkligen underbar!!!!!!!!!!! man vill flytta in direkt :) helt rätt med brödet otroligt tidskrävande, för mig är det ett stort steg att baka vanligt bröd. kramar

Vilket underbart fint hus! Vi hade planer på att flytta till villa men storstadsborna i oss tog över =) men jag sitter ofta bara och tittar på hus som är till salu! Ha en fin dag!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se