Balkongmys & Fjärilsfynd





Har ni sett vilken liten busfröken! En till tand har dessutom dykt upp i överkäken så en del stök beror säkert även på denna... Mysa med gammelmormor e skönt;)

Halloj bloggisar!

Visst är det härligt med lördag?!
Här hemma startade vi upp med en ruskigt tidig morgon (04.00) men lyckades somna om till strax efter åtta!
A fick bråttom för han skulle nämligen hjälpa en kompis med IKEA-shopping och inredning...??!! Hmmm undrar just hur det slutar...
Antar att dom är som Thomas och Simon när dom strosar runt på det stora varuhuset... eller kanske inte!! ;)

Filippa har åkt iväg med sin pappa på konfirmation och blir också hon borta hela dagen. Så jag och Nikki startade upp med en långprommenad och sedan svängde vi ihop en blåbärskaka. Mamma och mormor tittade förbi på en mysig fika ute på balkongen. Trist nog blåser det rätt så kallt faktiskt...

Ha en fortsatt fin lördag//PIllan



10 kronor betalade jag för den här söta fjärilshalsduken på Vero Moda.
That is what I call a FYND:)


Så härliga bilder! Inte lätt med sån start på dagen. Jag hade det så i torsdags både Viggo och Hugo samtidigt, nu är jag galet trött efter det och är själv hemma tills nästa helg. Vi får hoppas att de är som de flesta män bara går och hämtar det de ska ha :) då går det fort. Själv längtar jag tills den dagen jag har möjlighet att bara gå runt och kika utan stress, dvs utan M. Hoppas du med får en fin helg! kram

Mysigt!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se