Camera action & utflyktsdags





Filippa och Julia lånade med sig kameran igår. Det resulterade i 165 bilder...
Inte precis som när jag var liten då man antingen hade en 24 eller 36 bilders rulle!
Noga tänka över vad man knäppte på och sucka när man framkallade och nåt kort blivit suddigt....


Japp det är fredag igen

Ska snart ställa mig och kocka ihop en lunch då jag och Nikki får finfint sällskap idag:) Katarina och söta Ellie ska komma och vi ska ha en liten playdate.
Har även bakat chokladmuffins så om inte hela himlen öppnar sig så har vi tänkt fylla termosen för en miniutflykt till lekparken efter lunch!

Ha en riktigt fin helg & hoppas alla som ska på mamma-bloggalan får det magiskt;)

//PIllan


Jättecoola bilder klart man måste ta mer är 36 bilder då det är okej att slösa sen får man välja :) hoppas ni får en fin fredag! kramar

Fräcka bilder, de har ju talang :-) Hoppas att du har en mysig kväll med familjen, stor kram!!!

Lånade med sig kameran ?! jag måste påpeka att de även är min ...

Haha, ja det är väldigt stor skillnad från när vi bar små, och denna eviga väntan på korten med....hoppas din helg bli härlig den med !

haha, ja det är lite annorlunda nuförtiden när man kan knäppa hur många bilder som helst, förr var man tvungen att hushålla... :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se