Finbesök



Titta vilken liten sötnos som hälsade på i mammas rabatt igår. Den blev tom bjuden på pannkaka;)




Nu är det fredag igen trala la la la la la....

Solen skiner och jag kan inte annat än att bli på bra humör!
Det tråkiga är att Fillan har varit som en kamin inatt och har därför fått sova lääänge idag för att bli pigg igen. Nu är febern borta och vi ska ta lite lunch.

Hade tänkt åka och titta på examenskläder under eftermiddagen men nu får vi se om hon orkar...

Igår hade jag en riktig äta gott dag:) Först åt jag flera potioner Flygande Jacob hemma hos mamsen. Sedan bar det av hem till Nettan för fondue med en massa smaskiga röror till!! Inte tränade jag nåt heller igår... :/
Skyller på att jag måste kolhydratuppladda inför nästa helg i Åre!:)

Ha en fin fredag kära bloggisar//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se