Kalajstajm



Ljuvligt vackra buketter till födelsedagsbarnet. Dom doftade underbart!



Pillan ser något förvånad ut och bjuder på en "sne" posé...



Mmmm precis lika gott som det ser ut var det:)

Jag och Filippa traskade iväg för att uppvakta en av mina bästa vänner och tillika Filippas gudmor i går på kvällskvisten. Det var härligt väder då solen äntligen brutit sig fram och himlen hunnit bli alldeles blå (vi hade nämligen mulet igår...)
Skönt med en prommenad för sedan väntade ett dingnande kalasbord med smörgåstårtor och olika sorters kladdkakor!!

Idag väntar lite kroppsarbete, jag ska till huset och bära sten... Samtidigt ska jag få lite sol på kroppen har jag tänkt. Filippa har åkt iväg på seriepremiären i fotboll och Nikki får vara med mormor en stund idag.

Ikväll ska jag tända grillen för en fläskfilé ligger och gottar till sig i kylen! En dag att njuta av mao:)

//PIllan







Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se