Knockad




Herregud har precis klivit upp ur sängen och klockan är efter 18.00....

Vaknade i morse och insåg att jag var totalt utslagen! Efter bara ett par timmar kom även Filippa hem från skolan, sjuk!
Vi har sovit oss igenom större delen av dagen, alla tjejerna. A som fortfarande är frisk har haft fullt upp med markservicen:)
Verkar i alla fall som om Nikki sakta börjar bli bättre. Hon har ätit lite grann under dagen. Jag och Fillan har drabbats av frossa och värk i varenda led i kroppen....
Men mamsen var förbi med lite glass nyss som vi ätit av!

Ha d//PIllan


Men uscha, låter inge vidare de.

Krya på er!

Kram!

usch krya på er!

samma status här... jäkla dagisbaciller....



Ha en trevlig helg!

/Maria

Men era stackare, nu håller jag tummarna så hårt jag kan att ni mår bättre idag allihopa!!!



STOR KRAM



PS. Tack för din snälla kommentar :-) DS.





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se