Lill-lördag




Halvny halsduk från HM pryder min hals

Har skrivit det förut och lär göra det igen, men attans vad dagarna, veckorna, månaderna rusar på!!
18 maj är ett faktum och snart har denna månad passerat....?!

Igår var det snöpligt nog inställt på stor och liten men det blev istället en spontanlunch med Lotta och Nelly. Det gillar vi:) Smaskig fetaostpaj med tsatziki och en kaffe med liten kaka till kittlade riktigt skönt i magen!

Idag ska vi umgås med världens bästa mormor, det vill säga min:) och tillika Fillan och Nikkis gammelmormor. Hon är på besök denna veckan då även min mams har semester. Antar att det blir en lugn prommenad och lite kaffe på det... Solen visar sig faktiskt idag!

Ha d//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se