Ny vecka, ny kjol..





Ja en liten påse till mamman fick jag med mig i fredags. Kjol från VILA som jag gillar very much;)
Usch bortse från de bleka benen..

Måndag måndag regntunga måndag....
Vi som hade en så bra start på söndagen igår men den slutade inte så bra!
Solen strålade så jag och tjejerna bestämde oss för en liten minipicknick. Vi mysde på där i gräset men Fillan klagade över lätt illamående. Hon var ju sjuk i samma veva som jag och Nikki men sedan har det liksom hängt kvar till och från...
I alla fall så gick hon iväg till en kompis men skulle komma hem i tid innan det skulle bli fotografering av fotbollslaget. När hon kom hem så bara grät hon, ont överallt och en helrisig kista!!

Blev till att bädda ner henna och stoppa i lite alvedon. Hon har sovit med mig inatt och bara "Åjjat & jämrat" sej mest hela natten. Nu vill vi ha en frisk familj igen!!

//PIllan


Kjolen är supersnygg, har en sådan själv!

Nä, nu får det vara slut med sjukligheter hos er, hoppas att Fillan kryar på sig snabbt!



Kraaaam!

Nej, inte mer sjukstuga nu!!! Hoppas att det går fort över, tycker ni skall få vara friska resten av året :-)



Stor kram (och jättefin kjol)!

Härligt med kjol! Snygga skor med! Mina ben är med bleka :) Dags för lite bus. Hoppas ni får en fin dag! kram från oss





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se