Polarna polers



Två riktiga sötnosar på insidan glaset.  Dessutom får ni en skymt av mig i spegelbilden:)



Vart tog hon med kameran vägen...?



Edit och Nikki har "räjsat" ikapp idag!

Blev en trevlig play-date med Jenny och Edit på förmiddagen. Det skiljer bara tre dagar mellan dessa sötisar och Edit blev idag 10 månader. Ja så då kan ni räkna ut att Nikki snart är ikapp;)

Edit är en riktig liten buse och det märks att hon har en storebror på två och ett halvt år som hon får ta en del fajter med.
Nikki är en något mer försiktig dam, även om hon börjar ta för sig lite mer nu;)

Tiden rusar verkligen som sagt och det är härligt att se hur glada dom ändå är att ses (även om det blir en del tårar emellanåt oxå)
Tycker nyss att jag gjorde det här inlägget och då var dom minsann inte så "kaxiga"....

//PIllan


Vilka sötisar :-)



ja såå fooort tiden går, Colin är snart 9 månader.

Kramar & ha en fin kväll





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se