Ränderna går inte ur...



Tror att pilotisarna har vuxit fast på nästippen i vår.... Jeansjackan är en kär gammal vän som troget hänger med från år till år!



Ett av mina favoritarmband är detta i brunt läder med runda nitar. Antar att det är en kvarleva från min "hårdrocks-epok" under 80-talet som vägrar att släppa taget;)

Hej och hå idag har vi varit på BVC för 10-månaderskontrollen. Som tur var gick Nikki igenom hela besiktningen;)
Direkt efter det blev det bus och lek på stor och liten. Även en liten lunch hann vi med.

Middagen serveras idag hos mina föräldrar så jag "slipper" stå i köket, yiipee!!

//PIllan


Wow, riktigt riktigt snyggt!!



Ha en fortsatt fin kväll!



Kram Nina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se