Sista gången..








Recept på en fin utflykt: Sol, Glada mysiga barn och Kaffe;)

Idag är det nämligen dags för den sista babyrytmiken så vi ska såklart gå dit. Det här baby-gänget börjar annars att bli lite för "stora" för denna aktivitet. Dom vill mest köra sitt eget race och kolla in alla andra saker runt omkring! Men idag blir det som sagt sista gången vi sjunger de välbekanta sångerna och dansar runt i ring...

Annars väntar vi hem A som varit på konferens i två dagar. När han väl är hemma ska jag börja kolla igenom alla träningskläder inför helgen. Det går åt en del under en convent-helg om jag säger så:)

Ha d gott//PIllan


Finaste girlsen! Hoppas allt är bra med er. Ser så ut! ;) Här är det full fart i vanlig ordning. :)



Ha en underbar vecka.

Massor av kramar /E, CL

åhh vad skönt att ni oxå är friska, så less på dessa förkylningar...



Vad hoppas att det går bättre att sova för lilltjejen i sin säng nu. Liam är inne i ngn konstig drömperiod och vaknar & gråter mitt i natten...



Ha en trevlig vecka

/Maria





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se