Det går så fort...



För 1 år sedan var Nikki bara en liten skrutt på 4 månader...



Och på ett år så har hon blivit stora "damen" ;)

Jag tycker att det är helt fantastiskt hur mycket ett litet barn kan utvecklas på ett år. Tänk vad fort det går och vad mycket som händer. Plötsligt kan dom springa omkring och förstår nästan allt man säger.
Egna små ord börjar formas och viljan att lära sig är påtaglig!

Vi har precis vinkat hejdå till Filippa som åker till Kåbdalis. Det ligger långt långt uppe i Lappland, så många timmar i bilen väntar...
Jag och Nikki ska besöka Stor och Liten för lite bus och sedan blir det dagis en stund innan A kommer för hämtning!
Jag gör ett kvällspass med mina trevliga arbetskamrater:)

//PIllan


OJ vad hon har växt, tycker det är kul med jämförelse bilder =)

Tänkte på precis samma sak idag, jisses vad fort det har gått!

Det händer så himla mycket nu med Isac!



Kramar till er!

Idag kom mitt Renässanskit - tusen tack!

Åh ja det går vanninnigt fort,

så mycket som händer...ja jag håller verkligen med dig!!! Colin känns så stor nu när han har fyllt året & jag tänker ofta på hur stor han är...



Söt hon är lilla loppan.



Önskar er en toppenhelg!

Kramis





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se