Fönsterfix



Hej Bloggis

Här hemma har jag inte satt upp några gardiner i nåt fönster ännu pga att jag tycker fönstren är så fina som dom är. Dessutom är det ett härligt ljus.

Men nu när ändå dagarna blir kortare och mörkret kommer plus att det snart är advent så ska jag ha en hissgardin i lilla fönstret ovanför diksbänken.
Jag vill att hissgardinen ska sitta inuti fönstret så alltså ingen gardinstång. Tycker också att det kanske är synd att göra hål för krokar för att fästa i men nu blev jag tipsad om en gardinstång som man kan skruva ut så att den fäster mot fönster karmarnas insida. Perfekt en sådan är nu hemklickad. Så lagom till advent får ni se hur det blev!

//PIllan


Snyggt! Jag tycker också om att behålla fönstren som dom är, och bara ha några snygga krukor eller någon lampa där. Hoppas att allt är bra med dig annars!



Kram Nina

Blir säkert supersnyggt de brukar ha rätt fina på Åhlens. Jättemysigt kök ni har kram

Jättefint kök, blir säkert snyggt med en hissgardin. Var kan man köpa gardinstången man skruvar upp?

Jag tycker också att fönster kan vara fina utan gardiner. Framförallt i köket.

Vad är det för stång du klickat hem?

Jag har cokså ett fönster ovanför diskbänken som saknar gardin. Har ofta tänkt tanken om en fin hissgardin där...



Trevlig helg!



KRAM





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se