Hej Hälsotisdag

Förkylningen verkar äntligen ha lämnat min kropp för denna gång:)
Har haft en riktig träningsvärk efter söndagens två pass så detta försöker jag bota med mera träning!

Annat är det med stackars À som hostar och kraxar ... Och just nu sitter han i bilen för nätta 59 mil norrut! Tänker på dej

Den där goda salladen på bilden är nu ett minne blott för den har nyss ätit upp, mums!

Idag ska jag så smått starta upp med pyntningen här hemma. Ska bli spännande att se hur det blir med gardinen! Ska dessutom försöka förvandla två lampor till julstjärnor... Wish me luck;)

//PIllan



Hej kära bloggvän!

Så nyttig och fräsch du ser ut!!! Jag har faktiskt tränat två gånger i veckan den sista mån :) Men bloggat desto mindre :( Har haft såå mkt på jobbet!!! Jag har testat dans fuego på friskis och svettis och tycker just dansen är jätterolig! Ska iväg nu om en stund :) Hoppas allt är bra!

Kram E





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se