Home sweet Home



Underbart vackert denna söndagsmorgon! Massor med vit frost och solen som går upp...
Min systemkamera är på lagning sedan drygt en vecka tillbaka och den gamla är väldigt svår att få till det med:/

Så skönt att få vakna i sin egen säng i morse och vara pigg! Annat var det igår morse oj oj oj så trötta vi var...!
Det tar verkligen på krafterna nuförtiden det här med party!
Men vi hade det verkligen supertrevligt med god middag och dans frampå småtimmarna. Men nu klarar man sig nån vecka iaf;)


Löshåret åkte på i fredags väldigt sällan som jag använder det men det är skoj med lite förändring ibland.



Jag och min bästa Linda och sedan bjuder vi på lite stugdans innan utgång:)

Närmast på schemat står "staknings-tävling". Ja jag ska inte meddverka men på träningsanläggningen jag jobbar på är det tävling i stakningsmaskinen - först till 1000 meter och då ska vi dit och hejja på de medverkande!

Sedan är det faktiskt dags att baka första laddningen med Lussekatter, mums vad gott!

PIllan





Skoj med fest =) Nu kan du vinna en matkasse från mathem.se på min matblogg så kika gärna in där och tävla =)

Sv: Tack Pillan för dina ord! :-)



Kul med partaj! Och vad gott det lät med lussekatter... ska jag nog också ge mig på snart!



Ha det gott så länge! KRAM

så fint solen speglade sig i sjön dära

vilken vacker bild!!:)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se