Inredning, träning och massor med regn...









Usch vilket blä blä väder vi har just nu...
Det verkligen bara vräker ner regn och en vecka innan advent hade tom jag fördragit att detta kom ned som vita flingor istället....

Idag har jag varit på ett Inrednings"party". Det vimlar ju av sådana hempartyn nuförtiden! Men detta var riktigt bra:)
Ja konceptet med värdinna + gofika var ju detsamma men just dessa produkter var riktigt trevliga. Företaget heter Living And Room och det fanns flera godbitar jag hade kunnat ta med mig hem! Men idag nöjde jag mig med ljusstjärnorna på översta bilden, två stycken;)

Efter middagen drog jag iväg på spinning (väldigt länge sedan senast...) 45 minuter och på det 45 minuters Switching (cirkelträning)
Så nu kan måndagen komma, jag känner mig stark!!

//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se