Mäss-Rush



Bröd i massor, köpte med min favorit som är surdegsbröd med nötter och pumpafrön



Kolla in vilka härliga bullar!



Praliner fanns det i alla tänkbara smaker tex med saffransfyllning nu till jul:)



Nikki och ballongen löpte amok.....

Ja det är inte det lättaste att försöka gå på en mässa och kika på allt samtidigt som man har en liten Nikki bus med...
Gick vi åt ett håll så sprang hon åt det andra! Sen alla fina saker som man kan pilla på;)
Vi gav henne en ballong men detta resulterade i ännu mer spring i benen så det blev en ganska snabb rush bland montrarna för familjen E!

Idag är det måndag och lite eftermiddagsjobb väntar på mig. Sedan jobbar jag bara i morgon och därefter gör jag helg!! Lyxigt va?!!

//PIllan


Oj, vad lyxigt att göra helg från och med onsdag :-) Jobbar du deltid nu? Jag funderar på att jobba 80 % ett tag när Majken börjat på förskolan i april (förhoppningsvis men det ser lite mörkt ut med platser just nu...), det vore skönt att vara ledig en dag alt. jobba kortare dagar eftersom jag kommer att ha nästan två timmar restid till jobbet ToR! Hur långt har du till jobbet?



Ha en härlig måndag, stor kram!!!

Hoppas du får en bra start på veckan :)!

Bröden såg ju inte liite härliga ut!!

fin blogg du har!

Va gärna med i min dagens blogg tävling i min blogg! :)



// Amanda, http://ammm.blogg.se/

Oj! Så härligt smarrigt allt såg ut! Och vilket gulligt litet busfrö :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se