Pillan på TV- inspelning



Gissa vem dessa slevar tillhör....kanske pepparkvarnen kan ge er en ledtråd!




Det är en av våra mest folkkära kockar som rör i grytorna..




Hon tillhör det kvinnliga släktet och hade dagen till ära en röd outfit:)





Jamenvisst är det Mat-Tina!
Vi hamnade mitt i inspelningen av hennes julprogram. Det var pyntat med gran och allt men tyvärr så var marken grön grön grön... Knappast vad producenten hoppats på!



Bakom kulisserna helt enkelt

Jättego... nej jätteroligt att vi råkade hamna precis uppe i denna tv-inspelning idag. Helt ovetandes gick vi till marknaden och där stod Tina och lagade mat och bakade:)
titta lite extra när detta sänds (gissar strax innan jul) så kanske Pillan dyker upp där bakom de kokande grytorna;)

I morgon väntar spa med ansiktsbehandling för mig! Så jag kryper i säng med ett leende på läppen...

//PIllan


God morgon!

Vad kul, då måste jag kika om du dyker upp bakom mat-Tina när programmet sänds :-) Härligt med julstämning, nu är det ju faktiskt inte så långt kvar tills första advent!



Hoppas att du får en underbar dag, jag har svårt att tänka du inte får det med tanke på dagens aktiviteter :-)



KRAMAR

Åh vad roligt:)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se